Select Page

Persbericht: ‘Erasmus Programme’ voor de opleiding Small Business en Retail Management van de HAN

De opleiding Small Business en Retail Management (SBRM) van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN) gaat het ‘Erasmus Intensive Programme’ aanbieden (zie pagina op HAN.nl). De aanvraag hiervoor is door de Nederlandse organisatie voor internationale samenwerking in het hoger onderwijs (Nuffic) goedgekeurd. Een ‘Intensive Programme’ is een kort studieprogramma, gesubsidieerd door de EU, dat studenten en medewerkers van instellingen voor hoger onderwijs uit ten minste drie deelnemende landen financiële ondersteuning biedt om bij elkaar te komen. Studenten en docenten kunnen hierdoor werken aan kennisuitwisseling, curriculumontwikkeling en praktijkervaring opdoen in het werken met internationale groepen.

Hieronder het volledige persbericht.

Je kunt SBRM op twitter volgen (@sbrmhan). Zie hieronder de laatste tweets van HAN SBRM op twitter.

About The Author

Hans Mestrum

Hans is al 12 jaar bezig op het gebied van Social & Media. Vooral als videoblogger van projecten, evenementen etc. Per 1 januari 2016 is hij als videofilmer en videoblogger werkzaam in zijn eigen bedrijf hans ON experience. Hij maakt korte video's van evenementen, huldigingen, voorlichting, productintroducties, kennisoverdracht, presentaties, interviews, bevlogen mensen, open dagen etc. Schroom niet om hem om informatie te vragen wat hij voor jou kan betekenen. Bekijk ook zijn profiel website of kijk hieronder voor zijn online présence.