Select Page

Persbericht: Tulip Computers op de CeBIT

Onderstaand persbericht is 28 februari uitgegaan naar de pers. Daarin wordt duidelijk welke nieuwe producten en concepten er worden geintroduceerd. Een korte samenvatting:

• Mediaspelers en mediaopslag voor thuis
• UltraWideband (UWB)/draadloze USB-producten en draadloze 11n-producten
• Nieuwe producten binnen de Loungecollectie
• Een nieuwe ‘look & feel’ voor de Grab’n’GO-collectie
• PaceBook Dual mode met zowel Pen- als Touch (aanraak) functionaliteit
• SlimBook Pen- en Touch-reeks
• EasyBook P8 Tablet PC met een helder, leesbaar scherm en cameraopties
• Een groeiende portfolio inclusief nieuwe accessoires

Daarnaast zal Ego Lifestyle de nieuwste Tulip Ego presenteren en kan men kennis maken met Devil dat vorig jaar is overgenomen.

Persbericht downloaden

About The Author

Hans Mestrum

Hans is al 12 jaar bezig op het gebied van Social & Media. Vooral als videoblogger van projecten, evenementen etc. Per 1 januari 2016 is hij als videofilmer en videoblogger werkzaam in zijn eigen bedrijf hans ON experience. Hij maakt korte video's van evenementen, huldigingen, voorlichting, productintroducties, kennisoverdracht, presentaties, interviews, bevlogen mensen, open dagen etc. Schroom niet om hem om informatie te vragen wat hij voor jou kan betekenen. Bekijk ook zijn profiel website of kijk hieronder voor zijn online présence.